یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

صادرات عسل طبيعي از ايران

خريد اينترنتي عسل طبيعي

صادرات عسل طبيعي از ايران

۹ بازديد

صادرات عسل طبيعي از ايران مورد توجه بسياري از كشورها از جمله آمريكا، چين، آلمان، فرانسه، هلند و… قرار دارد. عسل ايران به دليل برخورداري از كيفيت بالا به صورت صادراتي به فروش مي­رسد.

 آب و هواي ايران به زنبوردارن اين اجازه را مي ­دهد كه با توليد عسل در طعم­ هاي متنوع، كشورهاي پيشرو در توليد عسل را به زانو در آورده و از صادرات آن­ها را كاسته و بر صادرات خود بيافزايد.

اكثر استان ها به ويژه استان­هاي شمالي و مركزي در توليد و صادرات عسل مطرح هستند براي مثال : اردبيل، كردستان، لرستان، همدان، مازندران و گلستان و ساير استان­ها در اين زمينه داراي ظرفيت بالايي هستند.

صادرات عسل طبيعي از ايران

كشور ايران يكي از كشورهاي صاحب نام در صادرات عسل به كشورهاي مختلف است و در اين زمينه با موانع و مشكلاتي مواجع است.

 

با وجود ظرفيت ­هاي متنوع در زمينه پوشش گياهي و آب و هوايي در تمامي مراتع و كوهستان هاي كشور، زنبورداران به شغل زنبورداري به عنوان يك حرفه درآمدزا نگاه نمي­ كنند و صرفاً كشورهاي پيشرفته از تجهيزات و تكنولوژي­هاي نوين براي توليد عسل استفاده مي­كنند، بر همين اساس ميزان بازدهي در كشورهاي پيشرو غربي در مقايسه با ايران بيشتر است.

شركت صادرات عسل ايران

اما مي توان گفت برخي از شركت­ها از جمله شركت صنايع غذايي جهان بهنوش گيتي كه  داراي قدمتي سي ساله در عرصه توليد و بسته بندي عسل به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي مي باشد ، توانسته است با توجه به پيچيدگي هاي روابط تجاري ،به آغاز فعاليت هاي تخصصي در بازارهاي خارج از كشور بپردازد به عنوان شركت صادرات عسل ايران به صادرات عسل طبيعي از ايران بپردازد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.